REKLAM

Ali Ece'den Ghezzal yorumu! "Ghezzal olmadığında kadro kalitesi yarıya düşüyor"

1

Spor yorumcusu Ali Ece, Vole youtube kanalında Beşiktaş-Antalyaspor maçı sonrası açıklamalarda bulundu.

Ali Ece'den Ghezzal yorumu! "Ghezzal olmadığında kadro kalitesi yarıya düşüyor"

İşte o açıklamalar;

- DUYGULARIN ÇOK YOĞUN YAŞANDIĞI BİR ORGANİZASYONDU -

"Duyguların çok yoğun yaşandığı bir organizasyondu. Bu insanlar olmasa futbol oynanmaya değmez, izlenmeye, yazmaya, analiz etmeye değmez. Bütün hafta depremzede kardeşlerimize oyuncak, atkı ve diğer ihtiyaçları maç vesilesiyle organize etmek için çok çabaladılar, çalıştılar.  dedi.

- GHEZZAL OLMADIĞINDA KADRO KALİTESİ YARIYA DÜŞÜYOR -

"Antalyaspor’un genç yetenekli kalecisi Ataberk’i tebrik ediyorum. Maç öyle bir zamanda oynandı ki hiçbir oyuncuyu performansıyla yargılamak istemiyorum. Beşiktaş ile ilgili söyleyebileceğim şey her zaman ki gibi Ghezzal olmadığında kadro kalitesinin yarıya düştüğüdür. Bu duruma ne Şenol Güneş bir çözüm bulabildi ne de ondan önce Valerien Ismael’de bir çözüm bulamadı." dedi.

- BEŞİKTAŞ TARAFTARI İLE GURUR DUYUYORUM -

"Sahaya oyuncaklar atıldığında orda Cenk Tosun’un gözyaşları yani bir sezon kötü olabilir, takımlar düzelebilir, futbol daha iyi oynanabilir ama insanlık, şampiyon olmaktan daha önemli. Beşiktaş taraftarı ile gurur duyuyorum diğer takımların taraftarlarının da aynı depremzedeler için gösterdiği insancıl şampiyonluk performansı için onlarla gurur duyuyorum. Hayatım boyunca unutmayacağım bir an oldu. Beşiktaş-Antalyaspor maçında sadece organizasyonu hatırlayacağım."

Haber kaynağı: Ortacizgi.com

REKLAM

Yorumları Göster / Yorum Yaz

Küfür, hakaret, rencide edici ve büyük harfle yazılan yorumlar onaylanmayacaktır.

Bu habere toplam 1 yorum yapılmıştır.

Kalan karakter sayısı : 200

Yorumu Gönder

Sitemizde Son Dakika Beşiktaş Haberleri 'ne ulaşabilirsiniz. En Güncel Beşiktaş Haber portalı ortacizgi.com.