Karşılaşmanın ardından Güven Yalçın, yayıncı kuruluşa ve basına açıklamalarda bulundu.
İşte Yalçın’ın yaptığı açıklamalar:
"Takım olarak mutluyuz. İlk 3 puanımızı aldık. Kötü bir başlangıç yapmıştık. Devamı iyi oldu. Hepimiz mutluyuz ve böyle devam etmek istiyoruz. Gol atmak özgüveni arttırıyor." dedi.
"Ben işime bakıyorum. Forvet gelsin, sevinirim. Rekabeti severim. Hoca bana güveniyor. Güvendikçe de gollerimle alınacak galibiyetlerde her şeyimi sahada vermek istiyorum. Birinci forvet olarak oynayınca baskı değil de, biraz daha sorumluluk almak gerekiyor. Bu sorumluluğu taşıyabiliyorum diye düşünüyorum. Tabii ki Burak ağabey daha tecrübeli. Ligde kaç sene görev almış, goller atmış. O tabii ki tartışılmaz".
Haber Kaynağı: ortacizgi.com