Beşiktaş GAİN Erkek Basketbol Takımı, 2026-27 sezonunda EuroLeague'de mücadele edecek.
Siyah-beyazlı kulüp, Avrupa basketbolunun en üst düzey organizasyonu olan EuroLeague'de yeniden yer alacak. Böylece Beşiktaş, yeni sezonda Avrupa'nın dev kulüpleriyle aynı sahneyi paylaşacak.
Kulüp cephesinde uzun süredir devam eden çalışmaların ardından gelen bu gelişme, siyah-beyazlı camiada büyük heyecan yarattı.
Beşiktaş GAİN'in EuroLeague'deki fikstürü ve yeni sezon detaylarının ise organizasyon tarafından ilerleyen günlerde açıklanması bekleniyor.
Haber kaynağı: Ortaçizgi