REKLAM

Beşiktaş U-16 Akademi Takımı, Fenerbahçe karşısında galip!

2

Beşiktaş U-16 Akademi Takımı, hazırlık maçında karşılaştığı Fenerbahçe’yi 4-2 mağlup etti.

Beşiktaş U-16 Akademi Takımı, Fenerbahçe karşısında galip!

Beşiktaş'tan yapılan açıklamada;

Fenerbahçe Dereağzı Tesisleri’nde oynanan maça siyah beyazlılarımız; Ali Şahin, Necati Gül, Yiğit Yüksel, Batuhan Güner, Aziz Mert Aydınoğlu, Furkan Çiftçi, Enes Cinemre, Kartal Cengizer, Çınar Fırat, Ozan Sevim ve Ahmet Bircan ilk on biriyle başladı.

Futbol Akademisi Gençlik Gelişim Teknik Sorumlumuz Mehmet Ekşi’nin izlediği müsabakanın ilk yarısını 3-0 önde geçen takımımız, sahadan 4-2 galip ayrıldı.

Takımımıza galibiyeti getiren golleri; Ahmet Sami Bircan (3) ve Arda Arar kaydettiler.

Haber kaynağı: Bjk.com.tr

REKLAM

Yorumları Göster / Yorum Yaz

Küfür, hakaret, rencide edici ve büyük harfle yazılan yorumlar onaylanmayacaktır.

Bu habere toplam 2 yorum yapılmıştır.

Kalan karakter sayısı : 200

Yorumu Gönder

Sitemizde Son Dakika Beşiktaş Haberleri 'ne ulaşabilirsiniz. En Güncel Beşiktaş Haber portalı ortacizgi.com.