REKLAM

"Dört gün boyunca Beşiktaş'a çalıştık ama..."

0

Beşiktaş, Spor Toto Süper Ligi’nin 2. haftasında Vodafone Park’ta Göztepe'yi 3-0 mağlup etti.

"Dört gün boyunca Beşiktaş'a çalıştık ama..."

Karşılaşma sonrasında Göztepe Teknik Direktörü Tamer Tuna, yayıncı kuruluşa değerlendirmelerde bulundu.

İşte Tuna’nın yaptığı açıklamalar:

"Dört gün boyunca Beşiktaş'a çalıştık ama istediklerimizi yapamadık. Bu kadar boş alan bırakan Beşiktaş'a karşı etkili olamadık. Beşiktaş'ı tebrik ederiz. 45+2'de gelen gol her şeyi değiştirdi. İkinci gol de kendi hatamızdan. Hücum üretkenliği açısından oldukça eksiğiz. Takımımın tabii ki çok iyi yönleri var. Oyuna takılmadığınızda oyuncuya takıldığınız maçlar dezavantaj oluşturabiliyor, bugün olduğu gibi" dedi.

Haber Kaynağı: ortacizgi.com

REKLAM

Küfür, hakaret, rencide edici ve büyük harfle yazılan yorumlar onaylanmayacaktır.

Bu habere toplam 0 yorum yapılmıştır.

Kalan karakter sayısı : 200

Yorumu Gönder

Sitemizde Son Dakika Beşiktaş Haberleri 'ne ulaşabilirsiniz. En Güncel Beşiktaş Haber portalı ortacizgi.com.