Karşılaşma sonrasında Göztepe Teknik Direktörü Tamer Tuna, yayıncı kuruluşa değerlendirmelerde bulundu.
İşte Tuna’nın yaptığı açıklamalar:
"Dört gün boyunca Beşiktaş'a çalıştık ama istediklerimizi yapamadık. Bu kadar boş alan bırakan Beşiktaş'a karşı etkili olamadık. Beşiktaş'ı tebrik ederiz. 45+2'de gelen gol her şeyi değiştirdi. İkinci gol de kendi hatamızdan. Hücum üretkenliği açısından oldukça eksiğiz. Takımımın tabii ki çok iyi yönleri var. Oyuna takılmadığınızda oyuncuya takıldığınız maçlar dezavantaj oluşturabiliyor, bugün olduğu gibi" dedi.
Haber Kaynağı: ortacizgi.com