REKLAM

Milot Rashica'dan açıklamalar! "Çok daha iyi işler yapacağız"

5

Beşiktaş'ın tecrübeli oyuncusu Milot Rashica, Sivasspor maçı sonrası açıklamalarda bulundu.

Milot Rashica'dan açıklamalar! "Çok daha iyi işler yapacağız"

İşte o açıklamalar;

- MİLLİ ARADAN SONRA DAHA GÜÇLÜ DÖNECEĞİZ -

"Beşiktaş'ta olmaktan dolayı çok mutluyum. Gol attığım için mutluyum. Taraftarın önünde 3 puan almak önemliydi. Milli aradan sonra daha da güçlü döneceğiz. Her gün daha da iyiye gidiyoruz." dedi.

- ÇOK DAHA İYİ İŞLER YAPACAĞIZ -

"Yeni oyuncuların adaptasyonu idmanlarla daha da iyileşiyor. Henüz başındayız. Çok daha iyi işler yapacağız. Ailem, beni tribünden izledi. Golü onlarla kutlamak da çok önemliydi." dedi.

Haber kaynağı: Ortacizgi.com

REKLAM

Yorumları Göster / Yorum Yaz

Küfür, hakaret, rencide edici ve büyük harfle yazılan yorumlar onaylanmayacaktır.

Bu habere toplam 5 yorum yapılmıştır.

Kalan karakter sayısı : 200

Yorumu Gönder

Sitemizde Son Dakika Beşiktaş Haberleri 'ne ulaşabilirsiniz. En Güncel Beşiktaş Haber portalı ortacizgi.com.