REKLAM

Nihat Kahveci'den Beşiktaş yorumu! "Beşiktaş'ın tarihinde Avrupa Ligi'ne gitmediği sezon çok azdır"

7

Spor yorumcusu Nihat Kahveci, Trtspor kanalında Beşiktaş-Antalya maçı hakkında açıklamalarda bulundu.

Nihat Kahveci'den Beşiktaş yorumu! "Beşiktaş'ın tarihinde Avrupa Ligi'ne gitmediği sezon çok azdır"

İşte o açıklamalar;

- BEŞİKTAŞLI TARAFTARLAR 'YÖNETİM İSTİFA' DİYEBİLİR -

"Beşiktaş taraftarı ne bekler? Şampiyonluk yarışında, şampiyon olmanı bekler, Türkiye Kupası’nda sonuna kadar gidip kupayı almanı bekler. Avrupa Ligi'ne katılmamış bir Beşiktaş’tan bunlar daha çok beklenir ve taraftarın yönetime karşı olan tutumuna hakaret olmadığı sürece hiçbir şey demem. Beşiktaşlı taraftarlar ‘yönetim istifa’ diyebilirler çünkü Türkiye Kupası’ndan elendin, 2 puan bıraktın ve çok formda olan bir Galatasaray var." dedi.

- BEŞİKTAŞ'IN TARİHİNDE AVRUPA LİGİ'NE GİTMEDİĞİ SEZON ÇOK AZDIR -

"Büyük takımlarda şampiyonluktan düştün diye rekabet bitmez, bunun 1.liği var, 2.liği var. Beşiktaş’ın tarihinde Avrupa Lig’ine gitmediği sezon çok azdır ve seneye de Avrupa Kupası’na gitmeyecek durumda olmaması lazım. Herkes Beşiktaş’ın galip gelmesini bekliyordu çünkü maç Vodafone Park’ta oynanıyor. Antalyaspor maçından önce Karagümrük ile oynadın puan kaybettin, kötü bir Sivasspor maçı çıkardın 3 puan kaybettin yani 2 maçta 5 puan kaybettin." dedi.

- BEŞİKTAŞ TARAFTARI TÜM TÜRKİYE'Yİ SEVİNDİRDİ -

"Beklenti altında oynayan bir Beşiktaş bugün taraftarlarını üzdü. Beşiktaş taraftarı tüm Türkiye’yi ufakta olsa sevindirdi ve o görüntüler unutulamayacak bir andı." dedi.

Haber kaynağı: Ortacizgi.com

REKLAM

Yorumları Göster / Yorum Yaz

Küfür, hakaret, rencide edici ve büyük harfle yazılan yorumlar onaylanmayacaktır.

Bu habere toplam 7 yorum yapılmıştır.

Kalan karakter sayısı : 200

Yorumu Gönder

Sitemizde Son Dakika Beşiktaş Haberleri 'ne ulaşabilirsiniz. En Güncel Beşiktaş Haber portalı ortacizgi.com.