REKLAM

Rachid Ghezzal'dan açıklamalar! "Beşiktaş için elimden geleni yapmak istiyorum"

6

Beşiktaş'ın yıldız oyuncusu Rachid Ghezzal, Sivasspor maçı öncesi açıklamalarda bulundu.

Rachid Ghezzal'dan açıklamalar! "Beşiktaş için elimden geleni yapmak istiyorum"

Ghezzal'ın yaptığı açıklamada;

- GEÇEN SEZON BENİM İÇİN ÇOK ZORDU -

"Takıma geri döndüğüm için çok mutluyum. Zor zamanlar geçirdim. Geçen sezon benim için çok zordu. Neredeyse hiç oynayamadım. " dedi.

- ARKADAŞLARIMLA OLMANIN KEYFİNİ YAŞIYORUM -

"Bu sezon başı kampına iyi başladım ama sakatlık yaşadım. Geri dönmenin, arkadaşlarımla olmanın keyfini yaşıyorum. İçerde oynuyoruz, umarım kazanırız." dedi.

- BEŞİKTAŞ İÇİN ELİMDEN GELENİ YAPMAK İSTİYORUM -

"Sezonun geri kalanında Beşiktaş için elimden geleni yapmak istiyorum. Valentin Rosier ile güzel anlarımız var. Umarım takıma yardım ederim ve herkesi mutlu ederiz." dedi.

Haber kaynağı: Ortacizgi.com

REKLAM

Yorumları Göster / Yorum Yaz

Küfür, hakaret, rencide edici ve büyük harfle yazılan yorumlar onaylanmayacaktır.

Bu habere toplam 6 yorum yapılmıştır.

Kalan karakter sayısı : 200

Yorumu Gönder

Sitemizde Son Dakika Beşiktaş Haberleri 'ne ulaşabilirsiniz. En Güncel Beşiktaş Haber portalı ortacizgi.com.