Ghezzal'ın yaptığı açıklamada;
- GEÇEN SEZON BENİM İÇİN ÇOK ZORDU -
"Takıma geri döndüğüm için çok mutluyum. Zor zamanlar geçirdim. Geçen sezon benim için çok zordu. Neredeyse hiç oynayamadım. " dedi.
- ARKADAŞLARIMLA OLMANIN KEYFİNİ YAŞIYORUM -
"Bu sezon başı kampına iyi başladım ama sakatlık yaşadım. Geri dönmenin, arkadaşlarımla olmanın keyfini yaşıyorum. İçerde oynuyoruz, umarım kazanırız." dedi.
- BEŞİKTAŞ İÇİN ELİMDEN GELENİ YAPMAK İSTİYORUM -
"Sezonun geri kalanında Beşiktaş için elimden geleni yapmak istiyorum. Valentin Rosier ile güzel anlarımız var. Umarım takıma yardım ederim ve herkesi mutlu ederiz." dedi.
Haber kaynağı: Ortacizgi.com