REKLAM

Semih Kılıçsoy'dan Antalyaspor maçı sonrası açıklamalar!

4

Beşiktaş'ın genç oyuncusu Semih Kılıçsoy, Antalyaspor maçı sonrası yayıncı kuruluşa açıklamalarda bulundu.

Semih Kılıçsoy'dan Antalyaspor maçı sonrası açıklamalar!

İşte o açıklamalar;

- BU ŞANSI VEREN HOCALARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM -

"Bana bu şansı veren hocalarıma çok teşekkür ederim. Ülkemizde yaşananlardan dolayı çok üzgünüz. Ülkemizin başı sağ olsun." dedi.

- BEŞİKTAŞ'TA FORMA GİYMEK VE STADYUMDA OYNAMAK HAYALİMDİ -

"Altyapısından yetiştiğim Beşiktaş'ta bu formayı giymek, bu stadyumda oynamak hayalimdi. Daha çok çalışıp, daha çok süre bulmak istiyorum."

Haber kaynağı: Ortacizgi.com

REKLAM

Yorumları Göster / Yorum Yaz

Küfür, hakaret, rencide edici ve büyük harfle yazılan yorumlar onaylanmayacaktır.

Bu habere toplam 4 yorum yapılmıştır.

Kalan karakter sayısı : 200

Yorumu Gönder

Sitemizde Son Dakika Beşiktaş Haberleri 'ne ulaşabilirsiniz. En Güncel Beşiktaş Haber portalı ortacizgi.com.