REKLAM

"Taraftarlarla gerginlikler yaşadım ama taraftarlar destek olunca..."

1

Beşiktaş, Spor Toto Süper Ligi’nin 2. haftasında Vodafone Park’ta Göztepe'yi 3-0 mağlup etti.

"Taraftarlarla gerginlikler yaşadım ama taraftarlar destek olunca..."

Karşılaşma sonrasında Oğuzhan Özyakup, yayıncı kuruluşa açıklamalarda bulundu.

İşteÖzyakup’un yaptığı açıklamalar:

-TARAFTARLARLA GERGİNLİKLER YAŞADIM-

"Güzel bir galibiyet aldık. Bunu devam ettirmemiz gerekiyor. Ligin ilk haftaları. İnşallah daha iyi olacağız. Kampı çok iyi geçirdik. Futbolcu için özgüven çok önemli. Geçen sezon az forma şansı buldum. Taraftarlarla gerginlikler yaşadım. Taraftarlar destek olunca istek arzu yerine geliyor. Taraftarın bana sevgi gösterisi beni mutlu etti. Bugün ki 3-0'lık galibiyet takıma özgüven getirdi. Ben hazırım. Sahada da rahatım. Saha kötü olmasına rağmen iyi futbol oynamaya çalıştık. İnşallah her hafta üzerine koyarız devam ederiz"

-BEN BU TARZI SEVİYORUM-

"Geriden oyun kurmaya hocamız önem veriyor. Bu tarzı ben seviyorum. İnşallah takıma iyi yansır. 4 sene sonra yeni bir hoca ve yeni bir sistem. Çok kolay değil. Zamanla alışacağız"

Haber Kaynağı: ortacizgi.com

 

REKLAM

Yorumları Göster / Yorum Yaz

Küfür, hakaret, rencide edici ve büyük harfle yazılan yorumlar onaylanmayacaktır.

Bu habere toplam 1 yorum yapılmıştır.

Kalan karakter sayısı : 200

Yorumu Gönder

Sitemizde Son Dakika Beşiktaş Haberleri 'ne ulaşabilirsiniz. En Güncel Beşiktaş Haber portalı ortacizgi.com.