Beşiktaş, erkek basketbol takımıyla yeniden EuroLeague sahnesine çıkıyor. Siyah-beyazlı kulüp, 2026-27 sezonunda Avrupa'nın en prestijli basketbol organizasyonunda yer alacağını resmi açıklamayla duyurdu.
Kulüpten yapılan açıklamada, Euroleague Commercial Assets (ECA) Yönetim Kurulu'nun 2026-27 sezonunda EuroLeague'de mücadele edecek kulüpleri açıkladığı belirtildi.
Açıklamada, Erkek Basketbol Takımı'nın 2026-27 sezonu için bir yıllık wildcard (özel davet) hakkı kazandığı ve yeniden EuroLeague'de mücadele edeceği ifade edildi.
Beşiktaş'ın resmi açıklaması şu şekilde:
"Erkek Basketbol Takımımız, 2026-27 sezonunda Avrupa'nın en prestijli basketbol organizasyonu EuroLeague'de yer alacak.
Euroleague Commercial Assets (ECA) Yönetim Kurulu, 2026-27 sezonunda EuroLeague'de mücadele edecek kulüpleri açıkladı.
2026-27 sezonunda bir yıllık wildcard (özel davet) hakkı kazanan Erkek Basketbol Takımımız, yeniden EuroLeague'de mücadele edecek.
Erkek Basketbol Takımımıza EuroLeague'de başarılar diler, kamuoyunun bilgisine saygılarımızla sunarız.
Beşiktaş JK
Haber kaynağı: Ortaçizgi