REKLAM

Beşiktaş'ta Semih Kılıçsoy ilk Süper Lig maçına çıktı!

4

Süper Lig'in 14. haftasında evinde Antalyaspor'u ağırlayan Beşiktaş'ta 17 yaşındaki forvet Semih Kılıçsoy, ilk kez A takımın formasını giydi.

Beşiktaş'ta Semih Kılıçsoy ilk Süper Lig maçına çıktı!

Spor Toto Süper Lig'de 14. hafta erteleme maçında Beşiktaş, evinde Fraport TAV Antalyaspor'u ağırladı. Heyecan dolu geçen karşılaşmada siyah beyazlı ekipte 17 yaşındaki Semih Kılıçsoy, Antalyaspor karşısında ilk Süper Lig maçına çıktı.

- İLK MAÇI OLDU -

Karşılaşmanın 58. dakikasında Jackson Muleka yerini altyapıdan yetişen 2005 doğumlu Semih Kılıçsoy'a bıraktı ve genç oyuncunun Süper Lig'deki ilk maçı oldu.

- SEMİH KILIÇSOY KİMDİR -

Gaziosmanpaşa Venüs'te futbola başlayan Semih Kılıçsoy, 2015 yılında Beşiktaş altyapısına transfer oldu.  17 yaşındaki Semih her iki ayağını da kullanabilirken, forvet ve sol kanat pozisyonlarında oynayabiliyor. 

- SEMİH KILIÇSOY'UN PERFORMANSI -

Bu sezon Beşiktaş-U19 takımında 14 maça çıkan Semih takımına 17 gollük katkı sağladı.

Haber kaynağı: Ajansspor

REKLAM

Yorumları Göster / Yorum Yaz

Küfür, hakaret, rencide edici ve büyük harfle yazılan yorumlar onaylanmayacaktır.

Bu habere toplam 4 yorum yapılmıştır.

Kalan karakter sayısı : 200

Yorumu Gönder

Sitemizde Son Dakika Beşiktaş Haberleri 'ne ulaşabilirsiniz. En Güncel Beşiktaş Haber portalı ortacizgi.com.