REKLAM

"Her kulübün ana misyonu vardır, Beşiktaş'ın misyonu..."

0

Beşiktaş, Spor Toto Süper Ligi’nin 2. haftasında Vodafone Park’ta Göztepe'yi 3-0 mağlup etti.

"Her kulübün ana misyonu vardır, Beşiktaş'ın misyonu..."

Karşılaşma sonrasında Önder Özen, yayıncı kuruluşta değerlendirmelerde bulundu.

İşte Özen’in yaptığı açıklamalar:

-BAMBAŞKA BEŞİKTAŞ İZLEDİK-

"Beşiktaş 0-0 giden bölümde ‘iyiydi’ diyemeyiz. 1-0’dan itibaren bambaşka Beşiktaş izledik. Her kulübün ana misyonu vardır. Beşiktaş'ınki gençlik, dinamizm ve tempodan geçer. Beşiktaş taraftarının yüksek tempolu oyunu desteklemesi farkı getirir. Beşiktaş ikinci yarı cesur ve yüksek tempoya çıkan bir oyun oynadı. Çok ihtiyacı olan bir galibiyet oldu" dedi.

Haber Kaynağı: ortacizgi.com

 

REKLAM

Küfür, hakaret, rencide edici ve büyük harfle yazılan yorumlar onaylanmayacaktır.

Bu habere toplam 0 yorum yapılmıştır.

Kalan karakter sayısı : 200

Yorumu Gönder

Sitemizde Son Dakika Beşiktaş Haberleri 'ne ulaşabilirsiniz. En Güncel Beşiktaş Haber portalı ortacizgi.com.