Karşılaşma sonrasında Önder Özen, yayıncı kuruluşta değerlendirmelerde bulundu.
İşte Özen’in yaptığı açıklamalar:
-BAMBAŞKA BEŞİKTAŞ İZLEDİK-
"Beşiktaş 0-0 giden bölümde ‘iyiydi’ diyemeyiz. 1-0’dan itibaren bambaşka Beşiktaş izledik. Her kulübün ana misyonu vardır. Beşiktaş'ınki gençlik, dinamizm ve tempodan geçer. Beşiktaş taraftarının yüksek tempolu oyunu desteklemesi farkı getirir. Beşiktaş ikinci yarı cesur ve yüksek tempoya çıkan bir oyun oynadı. Çok ihtiyacı olan bir galibiyet oldu" dedi.
Haber Kaynağı: ortacizgi.com